De eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familie Kollenstaart - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Familie Kollenstaart - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Jonne

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Juli 2015 | Indonesië, Batavia

Vandaag was het stressen. We zaten heel lang te wachten op Schiphol. Opa en Marlene brachten ons! Gelukkig hadden we online ingetjekt. Dus we konden zo doorlopen. Dat was handig, want anders stonden we uren in de rij. Toen we eindelijk in het vliegtuig waren moesten we nog een half uur wachten. Maar dat was de moeite waard.

We kregen 's avonds pasta met kip en ketchup, water, ijs, chips met chocola. En als vader of moeder kreeg je rijst ook met kip, ijs, groente, salade en toast met roomkaas.
Toen we gingen landen gingen je oren dicht en dat deed erg pijn. Toen werd ik misselijk dat was niet fijn.

Toen we in Dubai waren aangekomen gingen we even door de winkels lopen. Er was ook een fruitsmoothiekraam. Daar kon je wat halen dat was lekker. Toen we in het vliegtuig gingen zat je niet lekker, want het waren kleine stoelen dus je kon ook niet slapen dat was niet fijn.

Toen we eindelijk in Jakarta waren moesten we onze koffers zoeken. De chauffeur die we hadden ingehuurd moesten we ook zoeken. We reden best hard.
Toen we eindelijk in het hotel waren gingen we uitzoeken wie naast wie mag slapen. We hadden ook even gezwommen. Toen we gingen eten hadden de kinderen een Calafornië King Burger dat was en hamburger die heel dik was met friet en sneetjes wortel en sla.

• 16 Juli 2015 - 17:00

Wilma:

Heel leuk je verslag Jonne, zo kunnen de thuis blijvers ook genieten van een vakantie.
    Jullie een hele fijne tijd daar.

• 16 Juli 2015 - 17:28

Oma Dien:

Leuk, Jonne! Die reis heb ik ook gemaakt, en ik heb tegen je vader gezegd dat hij bij het gangpad moest gaan zitten, zodat hij zijn benen kwijt kan want de stoelen zijn niet voor lange mensen! O ja, en volgende keer bij het dalen watjes en je vingers in je oren! Dat helpt!
    Groeten aan jullie allemaal! ( ook aan Lasse!!!)

• 16 Juli 2015 - 18:04

Ilona:

Wat leuk, zo verslag door de.ogen van Jonne! Wat een mooie reis en ervaring. Geniet ervan! Leuk Lasse, die foto met sixpack!

• 16 Juli 2015 - 18:40

Tante Hanny:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, lekker genieten met z,n allen !

• 16 Juli 2015 - 19:37

Opa En Oma Muis:

Ha Jonne ,wat heb je leuk geschreven over de reis en de aankomst . We hopen dat we nog veel meer verhalen mogen lezen. Veel liefs en veel plezier.

• 16 Juli 2015 - 20:06

Ellen En Han Grootendorst:

Fijn jullie zo te volgen !!

• 17 Juli 2015 - 10:07

Thea:

Wat leuk Jonne ,fijn dat we zo mee mogen genieten !

Hele goede tijd jullie allemaal , ik kijk uit naar het volgende bericht en foto's er komen hierdoor weer mooie herinneringen bij ons boven
    Groet uit Vuren.